Lieve mensen,

Bij deze wil ik jullie vanuit Bali condoleren met het overlijden van een van onze dierbare Osho vrienden, Virendra.
Ik kan helaas niet bij de crematie zijn, maar stuur van hieruit veel liefde, sterkte en vooral Osho's licht wens ik jullie allemaal toe.

Dank voor het zorgen voor hem, wat zeker intens geweest zal zijn.

Shanta en ik zullen tijden de crematie hier bezig zijn met shaken en hebben vanochtend tegen elkaar gezegd dat we voor Virendra zullen shaken (in de Ratu Bagus ashram in Bali).

Virendra was een van de eerste Osho mensen die ik tegenkwam op de boot Amitabh in 1979, waar hij met liefdevolle aandacht aanwezig was bij de introductie cursus. Ik herinner me levendig mijn eerste dynamic, waar hij in de tweede fase een hand op mijn rug legde nadat ik in een enorme oerschreeuw was uitgebroken en daarna onbedaarlijk moest huilen.
Hij was er en ik voelde zijn steun, precies goed afgestemd.
Zo ken ik Virendra, als een zacht mens, die er voor je was als je hem nodig had, heel stil en zonder enig vertoon. Zo bewaar ik hem in mijn herinnering en ik hoop dat een van jullie een bloem voor mij op zijn kist wil leggen.

Heel veel liefs

Sadhya