Beloveds
thanks so much for giving me the news of Virendra's body leaving, and for the beautiful photo. He was a rare person, from my impression of the few times we met.
...
Much love
Maneesha


Toch een shock om te horen dat Virendra gestorven is, hoewel het natuurlijk te verwachten was. De laatste dagen was hij ook steeds in mijn gedachte. En ook nu denk ik veel aan hem, onze bijzondere vriend.
Helaas kan ik de celebration niet meemaken, maar Gyanam houdt me op de hoogte.
Fijn dat jullie nog regelmatig bij hem waren en ook toen hij zijn lichaam verliet.
Een heel mooie celebration gewenst,
veel liefs,
Devabodhi


ja volgens mij heb jij ooit gezegd dat je sterft hoe je hebt geleefd. Weet je dat nog? de kunst van het leven de liefde lijkt wel de komst om het te ervaren en de kunst om het weer los te laten. Ik heb best een verlatingsangst maar daardoor leer ik om alles los te mogen laten. Virendra had een hele mooie stilte en een blik naar binnen en altijd een soort geheimzinnige glimlach. Mooi hoe jullie het ervaren na zijn dood. Dat moet jullie ook een soort rust geven. Ik denk dat het ook heel belangrijk is hoe de omgeving reageert op iemand die sterft. Als de omgeving teveel in de pijn zit en het niet wil accepteren dat iemand weg is dan houden we het in het aardse. ….
Karen


Hi beloveds,
Thanks for sharing this with us.
Yes, it’s truly an honour to share that precious moment.
Hope all is well with you both!
We are just about to leave for a Leonard Cohen concert in Brisbane, we’ll be singing for Virendra!
With love and big hugs from us both,

Deva Premal and Miten